DZIEŃ 1 – FITpoczątek| CARDIO-1

Zaczynamy FITpoczątek! Juhuu… w końcu 😀 Przed nami 30 dni wspólnych treningów.  Zanim rozpoczniemy, zanotuj swoją wagę i wymiary obwodów, aby porównać z końcowym rezultatem. Ważne jest również wprowadzić zdrowe i racjonalne żywienie, aby efekty były bardziej efektowne. Dieta to 70 % sukcesu! W dni odpoczynku będą pojawiać się filmiki tematyczne np. wskazówki jak się odżywiać, przepisy i inne porady, które pomogą ci w osiągnięciu wymarzonej sylwetki. Niżej pod filmikiem treningowym znajduje się plan treningowy na 30 dni w formie pdf do pobrania za darmo. Wydrukuj sobie ten plan i zaznaczaj zrealizowane dni. Każdy trening będzie trwał zaledwie 25 minut, więc na pewno znajdziesz czas. Dzień pierwszy rozpoczynamy treningiem cardio. Będzie spokojnie i przyjemnie, obiecuję. Załóż tylko wygodny strój i zaczynamy.

p.s. koniecznie daj mi znać jak ci poszło


Pierwsze 10 dni jest dostępne dla wszystkich. Jeśli chcesz kontynuować dalszą przygodę z “FIT początek w 30 dni” to koniecznie dołącz do FIT body Club i trenuj ze mną bez ograniczeń. FIT body Club – DOŁĄCZ TERAZ

Plan treningowy POBIERZ

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉