DZIEŃ 1 – FITpoczątek| CARDIO-1

Zaczynamy FITpoczątek! Juhuu… w końcu 😀 Przed nami 30 dni wspólnych treningów.  Zanim rozpoczniemy, zanotuj swoją wagę i wymiary obwodów, aby porównać z końcowym rezultatem. Ważne jest również wprowadzić zdrowe i racjonalne żywienie, aby efekty były bardziej efektowne. Dieta to 70 % sukcesu! W dni odpoczynku będą pojawiać się filmiki tematyczne np. wskazówki jak się odżywiać, przepisy i inne porady, które pomogą ci w osiągnięciu wymarzonej sylwetki. Niżej pod filmikiem treningowym znajduje się plan treningowy na 30 dni w formie pdf do pobrania za darmo. Wydrukuj sobie ten plan i zaznaczaj zrealizowane dni. Każdy trening będzie trwał zaledwie 25 minut, więc na pewno znajdziesz czas. Dzień pierwszy rozpoczynamy treningiem cardio. Będzie spokojnie i przyjemnie, obiecuję. Załóż tylko wygodny strój i zaczynamy.

p.s. koniecznie daj mi znać jak ci poszło


Pierwsze 10 dni jest dostępne dla wszystkich. Jeśli chcesz kontynuować dalszą przygodę z “FIT początek w 30 dni” to koniecznie dołącz do FIT body Club i trenuj ze mną bez ograniczeń. FIT body Club – DOŁĄCZ TERAZ

Plan treningowy POBIERZ

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. Dopiero dzisiaj trafiłam tutaj. Jestem po ćwiczeniach z pierwszego dnia. Jest mega moc ? będę kontynuować na pewno. Jutro drugi dzień 😉

  2. Niezmiernie mi miło? i bardzo się cieszę że dołączyłaś do 30-dniowego wyzwania. Mam nadzieje że Cię nie zawiodę i będziesz zadowolona z treningów. Powodzenia i trzymam kciuki za jutrzejszy dzień. Dawaj mi znać o postępach. Pozdrawiam

  3. Witam 😉 Przed chwila zaliczylam pierwszy dzień , jest odziwo dobrze mam nadzieje ze jutro dam rade sie ruszyc 😉 probowalam kiedys innych treningow i nie dawalam rady ale teraz jestem zmotywowana i jutro kolejny trening !!! ?

  4. Witam i wielkie brava?? pierwsze koty za płoty? Na pewno z każdym dniem będzie coraz lepiej, choć i tak będzie boleć ? Na każdym treningu pokazuje wersje łatwiejsza i trudniejsza więc jak jest ciężko to spokojnie przekdź do najprostszej opcji. Trzymam kciuki za jutrzejszy trening✊️Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę ?

  5. Super??witam na pokładzie?✌️ Mam nadzieję że kolejne treningi również się spodobają ? Pozdrawiam serdecznie (małą diablicę rownież) i powodzenia✊️?

  6. Dziękuję mam nadzieje ze Bedzie mobilizacja i samozaparcie bo to najtrudniejsze Ale już wiem że jutro się widzimy pozdrawiam ??? no to witam na pokładzie

  7. Rewelacja ! Właśnie zaliczyłam dzień 1. Nawet mój 11 miesięczny syn skakał po swojemu ! Oby więcej takich takich wyzwań, nie za długi czas a człowiek i tak dostaje w kość ! Dziękuję 🙂

  8. Dziękuje bardzo za miłe słowa? i bardzo się cieszę, że dołączyłaś do wyzwania. Na pewno będzie jeszcze więcej podobnych wyzwań ? więc FITpoczątek to dopiero początek ?? Powodzenia, pozdrawiam✊️?

  9. Mega! Dziś pierwszy trening za mną. Nawet nie myślałam, że mi się uda wytrwać do końca. Nie będę ukrywać, że kilka razy się zatrzymałam i nie robiłam na bieżąco wszystkich ćwiczeń (dokładnie dwa opuściłam by nabrać oddechu). Ale jestem z siebie mega dumna. Dziękuję za dziś 🙂 Pozdrawiam 🙂

  10. Super? bravo za pierwszy krok? Też jestem z Ciebie dumna. Trzymam kciuki za kolejne dni✊️ jestem pewna że dasz radę i wytrwasz do końca. Powodzenia, pozdrawiam :*

  11. Pierwszy za mną 😀 Pierwsze dwie rundy wydawały się proste, ale potem bomba 😀 Dzięki, dzięki, dzięki! 🙂 Jesteś świetną odmianą, bo naprawdę programami np Ewy Chodakowskiej, które mam w domu jestem już znudzona, a tu codziennie coś nowego! :)Widzimy się jutro 😀

  12. Dziękuje bardzo? bardzo mi miło i ogromnie się cieszę? Mam nadzieję że Cię nie zawiodę z treningami. Powodzenia i do jutra?

  13. Super trening, właśnie jestem po pierwszej części. 🙂 Mam pytanie, ile kalorii można spalić podczas takiego 25-minutowego treningu? Zakładając, że wykonuję wersję ze “skakaniem”. 100-150? Mam dietę 1500 kcal i zastanawiam się, czy przy dodatkowej aktywności w postaci codziennych treningów cardio mogę sobie coś jeszcze dorzucić.

  14. Dzisiaj zaczynam;) nie jestem może osobą poczatkującą , ale szukam czegoś nowego, innego;) mam nadzieję, że tutaj t odnajdę;)

  15. I jestem “po”…. wracam tu jutroo!!!! mega zaskoczenie jak na trening dla początkujących;) do zobaczenia!:)

  16. Super 😀 bardzo się cieszę, że się podobał. Powodzenia i trzymam kciuki abyś wytrwała. Pozdrawiam

  17. Masakra moja kondycja jest zerowa?W połowie musiałam zrobić sobie przerwę ,ale po chwili przerwy wróciłam nie poddałam się.Nogi mi odpadają ?Pot ze mnie leci .Jutro kolejny dzień już się boję

  18. Bravo? za pierwszy krok? Nie ważne z jakiego stopnia zaczynasz, najważniejsze, że podjęłaś wyzwanie. Z każdym dniem będzie coraz lepiej. Trzymam kciuki za jutro✊️ Na pewno dasz sobię radę więc nie bój się. Powodzenia ??

  19. Pani Paulino mam kontuzję nadgarstka(to mi się często zdarza)nie mogę na razie wykonywać ćwiczeń ,czy po wyzdrowieniu mam zacząć ćwiczenia od początku czyli to co jest w pierwszym dniu czy na tym co skończyłam ?

  20. To już od Ciebie zależy ? Jeśli przerwa będzie dłuższa niżeli tydzień to zacznij od nowa. Przy kilkudniowej przerwie możesz dalej kontynuować?? Pozdrawiam

  21. Hej wykonałam Twój trening i padam ze zmęczenia,ale jestem mega szczęśliwa że dałam radę ☺ wieczorem drugi trening. Pozdrawiam

  22. Witaj Paulinko własnie skończyłam pierwszy trening 🙂 dałam radę jest moc, super dziękuję Ci bardzo za super pomysł, zawsze miałam problem z doborem ćwiczeń oraz brakiem motywacji,teraz mam już wszystko co chciałam i jutro wracam, DZIĘKUJĘ

  23. Dziękuje, bardzo mi miło? i cieszę się że podobał się pierwszy trening?? Trzymam kciuki i powodzenia jutro na drugim treningu. Pozdrawiam serdecznie??

  24. Witam ponownie Paulino, jestem po 2 dniu wczoraj siły wyższe nie pozwoliły. Super było chociaż ciężej. Ale nadal jest moc. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję. :))

  25. Właśnie skończyłam ale sie pot ze mnie leje matko i synu:) Zrobiłam wszystko i jestem z siebie zadowolona:) Jutro sie spotykamy:)

  26. Dziękuję? mam nadzieję, że wszystkie treningi się spodobają??? Powodzenia i jak najlepszych rezultatów życzę ✊️ Koniecznie zmierz się aby porównać efekt końcowy??

  27. Cześć zaczynam 30 dniową przygodę. Dzień pierwszy wczoraj zaliczony. Dziś zabieram się za dół. Super ćwiczenia

  28. Super?? witaj na pokładzie? zatem trzymam kciuki i życzę jak najlepszych rezultatów. Powodzenia jutro na treningu✊️?

  29. Czesc! Dziś zaczęłam trening. Już po pierwszym treningu nie mogę się doczekać drugiego ! Super ! 🙂 Mam nadzieję, że dotrwam i zobaczę rewelacyjne efekty. Aczkolwiek czytając te wszystkie pozytywne komentarze mysle, że efekty na 100% beda świetne. Na pewno dam znać jak poszło! 🙂

  30. Hej? witam Ciebie serdecznie na FIT-pokładzie? Ogromnie się cieszę, że podobał Ci się pierwszy trening i że postanowiłaś podjąć wyzwanie. Efekty końcowe na pewno będą zadowalające?? Trzymam kciuki✊️ i powodzenia życzę, no i oczywiście czekam na końcowe podsumowanie?? Do jutra??

  31. Witaj? cieszę się, że dołączyłaś? Bravo dla Ciebie za pierwszy krok??Jestem pewna że dotrwasz do końca? Trzymam kciuki✊️✊️

  32. Ja dzis swój pierwszy raz…przeżyłam. nawet taki niedosyt został. Ale wiem, powoli, będzie mocniej. Będą zakwasy..więc .powoli. Fajnie, że nadajesz tempa i ćwiczysz razem z nami 🙂 Dziękuję i pozdrawiam

  33. Witam Ciebie w moich skromnych progach ? Dziękuję, że podjęłaś wyzwanie z FITp. Mam nadzięję, że Ciebie nie zawiodę i będziesz zadowolona z każdego treningu. Tak jak mówisz, treningi będą się rozkręcać. Pierwszy tydzień jest najlżejszy? później juz nie będzie tak łatwo ale spokojnie dotrwasz do końca wyzwania. Powodzenia życzę i do jutra???

  34. Hej ja też wczoraj zrobiłam 1 trening. Pot się lał i miałam ochotę na więcej. Bardzo podoba mi się rozłożenie na każdy dzień innego treningu. Super. Czekam na kolejne.

  35. Hej??? Cieszę się że spróbowalaś pierwszy trening z FITp. Mam nadzieje że będziesz z przyjemnością trenować ze mną i uzyskasz super efekty. Bardzo mi miło że podoba się Tobie taki program wyzwanie. Dzięki i do zobaczenia na treningu??

  36. dziś moj 1 dzień! to co? zaczynamy !!!! super, że mamy wersję dla nieskaczących-to mój defekt po porodzie. Dziś zrobiłam trening koło 23 🙂 A miałam iśc smacznie spać, a teraz-nawet mi mało 🙂

  37. Oczywiście że zaczynamy!!??? Przyznam się szczerze, ża ja nie daje rady tak późno ćwiczyć? BRAVO dla Ciebie?? i powodzenia życzę✊️❤️

  38. Dziś zaczęłam trening nr 1 . Super. Jutro 2 ! Trening w moim tempie, nawet nie wiedziałam, że tak szybko minął a ja miałam niedosyt. Dziękuję Ci bardzo.

  39. Hej? bardzo się cieszę, że się podobało. Mam nadzieję że dzisiaj również będziesz pełna energii i zadowolona z treningu?? Trzymam kciuki i do zobaczenia???

  40. Paulina 10 tydz ćwiczeń z Tobą uważam za rozpoczety 🙂 Nie powiem trening całkiem przyjemny nawet sie odrobinę ;p spociłam:) Ale to pestka w porównaniu z tym co miałam wczoraj czyli ostatni trening z FIT2 he he he . Czyli co dalej ćwiczymy razem:)

  41. Oczywiście, że TAK? dalej ćwiczymy? Postaram się regularnie wprowadzac nowości treningowe??Powodzenia i gratuacje za 9 tygodni treningowych??

  42. Witaj?? ogromnie się cieszę, że jesteś? jestem pełna podziwu i trzymam kciuki za Ciebie ✊ Przesyłam całusy dla synka?

  43. No i kolejne wyzwanie z Tobą:) Dzień pierwszy zaliczony z dużą ilością potu ale to już zupełnie mnie nie dziwi:) Dziękuję:)

  44. Dzisiaj dołączyłam! Zabierałam się do niego tydzień… i teraz żałuję, że tyle zwlekałam. Super trening… pot się lał, ale jestem pełna energii i endorfin 🙂

  45. Witaj serdecznie?? lepiej późno niż wcale? zatem zaczynamy wspólną przygodę?? mam nadzieję, że będzie się Tobie podobało. Trzymam kciuki✊ i powodzenia życzę?

  46. No to od dziś ruszyłam 🙂 prób było wiele, wiele różnych rodzajów ćwiczeń z różnych stron – ale jak przejrzałam kilka Twoich filmików zdecydowałam się i po pierwszym dniu chce już kolejny trening 🙂 Plan wydrukowany ! Dzięki ! 🙂

  47. Cześć, dziś zaczęłam pierwszy trening z Twoim programem 🙂 bardzo mi się podoba! Mam jedno pytanie, ćwiczę w sportowych butach z zalecenia producenta nawet do biegania, ale od jakiegoś czasu przy dużych ilościach skoków itp jak u Ciebie po chwili odczuwam ból w śródstopiu 🙁 nie męczę się samym biegiem w miejscu czy przeskokami ale ten dyskomfort przeszkadza w dużym stopniu. Myślisz że to wina butów i powinnam kupić inne? Pozdrawiam!

  48. Extra? cieszę się ogromnie, że wybór padł właśnie na moje treningi? Mam nadzieję, że FIT początek będzie się podobał i motywacja do ćwiczeń nie opadnie. Trzymam kciuki i powodzenia życzę✊?

  49. Hej? bardzo się cieszę, że dołączyłaś do “FIT początku” Mam nadzieję, że będziesz zadowolona nie tylko z efektów ale również z samych treningów? Co do bólu w śródstopiu to faktycznie but do biegania może troszkę ograniczać zginanie stopy zwłaszcza przy różnych kombinacjach ćwiczeń. Zmiana obuwia na przeznaczony do treningu może trochę pomóc. Natomiast możliwe że Twoja stopa na taką budowe (czyli z mniejszym “wcięciem”) że przy nadmiernym wyginaniu pojawia się ból. Dobrze trafiłaś bo ja mam podobny problem 🙂 Moja stopa jest bardziej płaska czyli nie jest to platfus ale wcięcie jest niewielkie. Dlatego bieg powyżej 30 minut powoduje, że moje śródstopie umiera, pomimo że nie jestem zmęczona. Co mogę doradzić to zmiana obuwia na bardziej elastyczną podeszwę i przy systematycznych ćwiczeniach ten próg bólu trochę się wydłuży. Długo się nad tym głowiłam dlaczego mnie stopa boli przy dłuższych biegach oraz przy obcasach i teraz wiem, że to przez układ stopy. Nie wiem jak jest w Twoim przypadku, ale możliwe że podobnie. Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę na treningach? ✊

  50. dzięki za odpowiedz 🙂 buty zmienię konieczne 😉 przy 2 treningu nie było tak źle zobaczymy jak będzie dziś (własnie odpalam 3 trening), ale w programach ze skokami jak w cardio pewnie będzie się powtarzało. Pozdrawiam cieplutko!

  51. Właśnie zaliczyłam pierwszy trening i kompletnie nie wiem, dlaczego dopiero teraz na Ciebie trafiłam! Rewelacyjny trening, bardzo przyjemny, w końcu dałam radę w spokoju wytrwać do końca! Mam nadzieję, że to nie słomiany zapał i motywacji wystarczy mi do końca wyzwania, na razie taki mam cel ??? jesteś naprawdę rewelacyjna, dziękuję! ??

  52. Hej? bardzo mi miło i ciesze się że dołączyłaś do wspólnych treningów. Jestem pewna, że bez dotrwasz do końca i ukończysz całe wyzwanie. Trzymam za Ciebie mocno kciuki✊✊ Dziękuję Ci i do zobaczenia na treningu??

  53. Tego mi było trzeba rozpisanego cało miesięcznego treningu! Wczoraj zaczęłam i na pewno będę kontynuować! Dzięki za wsparcie:**

  54. Witam.Wlasnie dzis pierwszy trening FITpoczatek za mna plus 1plaski brzuch 10min.Mam nadzieje ze to nie chwilowe,a po treningu czuje kazdy miesien i mam nadzieje ze wytrwam do konca ?

  55. Witaj serdecznie? bardzo się cieszę, że dołączyłaś do programu i będziemy wspólnie ćwiczyć? Dziękuję? i powodzenia życzę?

  56. Witam serdecznie, bardzo się cieszę że podjęłaś wyzwanie i zaczęłaś FIT początek?? Bravo za pierwszy dzień? “najtrudniejszy pierwszy krok”? Jestem pewna że treningi Ci się spodobają i wytrwasz do końca wyzwania? Trzymam mocno kciuki i życzę powodzenia✊?✊

  57. Witam, w poniedziałek zaczęłam treningi . Wytrwałam do końca. Rozszerzyłam o ćwiczenia brzucha. Bardzo odpowiada mi Pani sposób prowadzenia treningów. Mam nadzieję że do czerwca ogarnę się z planami 🙂

  58. WItaj, bardzo się cieszę, że dołączyłaś? Miło mi i cieszę się, że treningi przypadły do gustu?Do czerwca jest sporo czasu więc spokojnie dasz radę?? Powodzenia życzę i nieustającej motywacji do treningów? Dziękuję

  59. Witam dzisiaj zaczęłam mam nadzieję że wytrwam było super ,pot się lał oby tak dalej .Niech moc będzie z nami 🙂 Pani trening jest naprawdę super tylko boję się robić wszystko bo jestem po operacji kręgosłupa i nie chcę by coś zaszkodziło , a tak bardzo chcę spalić te kilogramy .

  60. Witaj? cieszę się ogromnie że Pani podjęła wyzwanie?? Jestem pewna że wytrwa Pani do końca, a pot oczywiści będzie towarzyszył przez kolejne 29 dni 😉 Proszę uważać na kręgosłup i każde ćwiczenie dostosować pod siebie 🙂 Modyfikować jeśli czuje się Pani nie pewnie lub jeśli jest za ciężko. Najważniejsze aby systematycznie wstawać z kanapy i troszkę ćwiczyć. Dziękuję? trzymam kciuki i oczywiście powodzenia życzę✊✊

  61. Wczoraj pierwszy trening zaliczony! Zrobiłam od początku do końca i jestem sama z siebie dumna, że dałam radę wytrwać! Niedosyt jest i dzisiaj kolejny trening 🙂

  62. Super?? bardzo się cieszę, że dołączyłaś? BRAVO dla Ciebie ? dałaś sobie świetnie radę z pierwszym treningiem. Dziękuję i oczywiście widzimy się na drugim treningu??

  63. Witam! Ja swój pierwszy trening zrobiłam dzisiaj. Byłam zmęczona, ale i mega szczęśliwa. Wieczorkiem dodam jeszcze rower. Pani plan, Pani Paulino, jest rewelacyjny <3 Mam nadzieję, że wytrwam przez całe 30 dni! 🙂 Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia! 🙂

  64. Witaj ? bardzo się cieszę że podjęłaś wyzwanie i dołączyłaś do FIT początek? Ogromnie mi miło i jestem pewna że wytrwasz do końca ?? Dziękuję i powodzenia życzę?✊

  65. Witaj? na pewno dasz radę, jestem tego pewna?? pokonasz te 30 dni, a efekty będą rewelacyjne?? Lato w tym roku jest Twoje?? Dziękuję i powodzenia życzę??

  66. Hej hej … to znowu ja. Chyba tak naprawdę od tych treningów powinnam zacząć. Tym razem z większą motywacja i jasnym celem. Do sierpnia 10-12 kg. A na marzec 2 kg do zrzucenia? Realne?

  67. Hej?? cieszę się że motywacja jest, zatem działamy ?? czy realne?? oczywiście ża TAK, ale musi być pełna mobilizacja?? Powodzenia?

  68. Super? bravo dla Ciebie za pierwszy trening?? mam nadzieję, że się podobało i będziemy wspólnie kontynuować wyzwanie ??Dziękuję i pozdrawiam?

  69. Witaj, bardzo się ciesze że dołączyłaś ?? no oczywiście, że wytrwasz do końca wyzwania??Powodzenia Ci życzę i trzymam kciuki ?✊

  70. udało się !!!!! zaliczylam choć w polowie zaczynałam już wątpić. Niestety wykonywałam wersję łatwiejszą. mam motywację na jutro – ciekawe tylko czy będę mogła się ruszyć 😉

  71. Rewelacja 😀 najważniejsze że walczyłaś i wytrwałaś do końca. SUPER?? Dzięki i do jutra✋

  72. Witam. I jak Pani idzie? Mam podobne podobne postanowienie. Więc trzymam kciuki i za Panią 🙂

  73. Dziękuję ? w takim razie i ja trzymam kciuki. Mam wzloty j upadki… i co drugi dzień walczę z LENIEM i pokusami. Ale walczę i nie poddaje się. W końcu musi się udać.! KTO JAK NIE MY. Do jutra. Ja jutro robię rozciąganie ????

  74. Zaliczone i wiesz co nawet sie odrobinkę zziajałam ;p Dziekuję i do jutra Paula:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *