DZIEŃ 9 – FIT początek| DOLNA CZĘŚĆ CIAŁA-2

Czas na 9 dzień. Dzisiaj angażujemy dolną część ciała. Mam nadzieję, że trening przypadnie ci do gustu i jutro będziesz czuła jego efekty. 😀 Przygotuj się i zaczynamy. Niech pośladek płonie.

Trzymam kciuki. 😀

Jeżeli jeszcze nie dołączyłaś/eś do programu “FIT początek w 30 dni” to w każdej chwili możesz rozpocząć. Pierwsze filmiki (10 pierwszych dni) znajdują się na blogu w kategorii TRENING ZA DARMO.

 

POBIERZ plan treningowy na 30 dni

 


 


Dalsza kontynuacja programu “FIT początek w 30 dni” (od dnia 12) znajduje się tylko w FIT body Club. Zapraszam do dołączenia i trenowania ze mną na co dzień.

 

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. Ćwiczę i ja!! Za każdym razem nie mogę doczekać się następnego dnia. Jest ogień!!! Uwielbiam z Tobą cwiczyc :*

  2. Hej, hej??? Rewelacja?Bardzo się cieszę że lubisz trenować razem ze mną❤️?? Dziękuję bardzo? Trzymam kciuki i do zobaczenia na treningu???

  3. Ja ale czad ? mimo że wszystko mnie boli to uśmiech nie znika? lubię te Twoje treningi:-) jest moc?pozdrawiam

  4. Co robię nie tak? bo nie czuję bólu pośladków. Wykonuję ćwiczenia jak ty na filmie… Żadnego pieczenia w pośladkach…. ale kolana bolą 🙂

  5. Twoje kolana mnie bardzo martwią? chyba trzeba będzie najpierw rozprawić się z problemem stawów. Koniecznie wprowadź więcej naturalnego kolagenu do diety czyli skórki, galaretki, nóżki itp. A co do pośladków, to często jest tak, że jeśli nogi są mocniejsze od pośladków to w większość przejmują pracę, którą powinny wykonywać właśnie pośladki. I wtedy nogi stają się jeszcze mocniejsze, a zadek słabszy. Co wtedy?? starać się nie robić ćwiczeń na nogi, a skupić się tylko na pośladkach (tak, aby jak najmniej angażować czworogłowe uda). Proponowałabym wszelkie wznosy bioder leżąc na plecach itp. Może wypróbuj mojego treningu ”Modelowanie pośladka w 15 min” https://serwer1674535.home.pl/dev/wordpress/… Przy słabych-chorych stawach – przysiady, skakanie itp. mocno obciążają kolana ?

  6. Cześć, właśnie robię drugą serię fit początku, bo nie czuję się jeszcze gotowa do 2. Nadal pot się leje i mocno czuję mięśnie, ale 🙂 ćwiczenia zrobiły się jakieś łatwiejsze i szybko wracam po nich do formy. Zadyszka zniknęła, super

  7. Oł… WoW? Takie efekty jeszcze bardziej mnie cieszą niżeli zgubione kg?? Dziękuję i powodzenia życzę w dalszych trenigach?✊

  8. Dziękuję za linka i wsparcie <3 Zrezygnowałam ze skakania ale nie z ćwiczeń. Powoli się wzmocnię i będę ćwiczyć na równi z Tobą 🙂

  9. W związku z bólem kości ogonowej Poczytałam sobie co nie co i już sie dowiedziam dlaczego pośladki moje nie pracją. Mam hiperlordozę. Więc faktycznie mięsnie ud przechwytują prace pośladków. I musze teraz tak ćwiczyć by mnie nie pogłębiać lordozy. Ale ćwiczyć nie przestanę.

  10. Trzymam kciuki✊️? Jeszcze polecam filmik w którym mówię jak wykonać podpór- ale głównie chodzi mi o cwiczenia które pokazuje na końcu, uczą one jak dociskać odc. lezdzwowy (czyli wykonywać tyłopochylenie miednicy) bardzo pomocne ćwiczenia w przypadku hiperlordozy i dla osób których boli odc lędźwiowy wykonując podpór https://serwer1674535.home.pl/dev/wordpress/…Pozdrawiam serdecznie i powodzenia.

  11. Trening wykonany choć powiem Ci, ze z 5 razy w trakcie chciałam już przerwać. Samopoczucie dziś do baniii ale udało się zrobić wszystko do samego końca. Dziękuje za trening.

  12. Super, należą się Tobie wielkie BRAVA?? pokonałaś ten ciężki dzień i oby było ich jak najmniej✊? Dziękuję i do następnego

  13. Extra?? cieszę się, mam nadzieję że pierogi pójdą właśnie w pośladki ? Pozdrawiam i Wesołych Świąt

  14. Witaj, jak dobrze że jesteś 😀 no wiadomo… po przerwie zawsze troszkę ciężej, ale zaraz nadrobisz 😀

  15. Dawno się tak nie spociłam, oj dawno…(wczoraj myślałam tak samo, i przed wczoraj :)) Jest moc i po każdym treningu chcę więcej 🙂 Pośladki faktycznie płoną, zobaczymy co będzie jutro. Pozdrawiam

  16. Super, bardzo się cieszę? Mam nadzieję, że jutro nie będzie aż tak źle?? ale nawet jak będzie, to efekty i tak same wynagrodzą ten ból??Dzięki i pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *