FITpoczątek 2 | POWER CARDIO-2 | Dzień 19-23

Gotowa na kolejny wyciskacz potu? Przed nami POWER CARDIO II czyli będzie power, będzie cardio i będzie masa spalonych kalorii. Osobiście najlepiej lubię takie treningi bo nie ma nudy i bardzo szybko leci czas. Chwilka i jest już po treningu. To, co? Gotowa na trening?

Jestem bardzo ciekawa jak Ci poszło.

p.s czekam na komentarz 😛

 


POBIERZ plan treningowy FIT początek 2 (pdf)

BONUS – ABS trening

FITpoczątek 2 | ABS trening | BONUS

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. Mamy to. Tym razem dużo łatwiej poszło ???? extra treningi. Na takie warto było czekać 2 lata. Hahahahahah ????

  2. Ojj Paulina zwyzywałam Cię dzisiaj w myślach bardziej niż klienta który wszedł o 22 ze zwrotem (uważałam też, że dobrze ci tak, że Cię boli poślad bo mnie bardziej) 😛 Po 12.5 h pracy ale dałam radę :DJest bomba 😀

  3. Hihi? no tak czułam, że ktoś o mnie myśli bo ucho mnie szczypało? ale to dobrze, tak ma być??Dzięki i do następnego?

  4. Powróciłam do treningu 5 -cio dniowego cardio i dzisiaj ukończyłam dwa ostatnie treningi, było super… Teraz coś zacznę z obciążeniem co byś poleciła…

  5. Rewelacja?? teraz wzmacnianie jak najbardziej wskazane?? Z obciążeniem możesz np. wybrać treningi z FIT-2 ale na górne partie mięśniowe czyli treningi STRONG (oczywiście z obciążeniem) i treningi SLIM (na dolne partie mięśniowe). Możesz również wypróbować treningi BODY BEAST ale również dobrze by weszło również “Modelowanie pośladka w 15 minut”?? jest z czego wybierać. Dzięki i powodzenia??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *