FITpoczątek 2 | TBC-1 | Dzień 1-12

Drukuj
Witaj, w końcu nadszedł ten dzień i zaczynamy FIT początek 2 😀 Mam nadzieję, że jesteś równie podekscytowana jak ja.

Co mogę powiedzieć? Nadchodzi NOWA ERA 😀 Będzie ogień i to już od pierwszego dnia.

FIT początek 2 SLIM&STRONG składa się z 6 tygodni i jest podzielony na 3 ETAPY. Każdy etap to 2 tygodnie pracy. W pierwszym tygodniu każdego etapu zapoznajemy się z ćwiczeniami i wykonujemy trening bez obciążenia. W drugim tygodniu dokładamy troszkę kilogramów np. 0,5l lub 1l buteleczki wody bądź 2-3kg hantelki (proponuję maksymalnie 3 kg, ja na treningach właśnie będę używać 3 kg) i staramy się podnieść poprzeczkę czyli wykonywać każde z ćwiczeń jeszcze intensywniej. W soboty jest trening specjalny, a mianowicie BODY TEST – trening sprawdzający postępy. Na czym polega? Trening będzie wykonywany w systemie AMRAP (as many rounds as possible – maksymalna ilość rund w określonym czasie). Przykładowo mamy 10 minut i 4 ćwiczenie po określonej liczbie powtórzeń. W ciągu tych 10 minut trzeba wykonać jak największą ilość rund (oczywiście z poprawną formą wykonywania ćwiczeń). Na koniec zapisujemy uzyskany wynik. Kolejnym razem staramy się wykonać chociaż o jedno powtórzenie więcej. Na planie treningowym jest miejsce aby wpisać swój wynik.

W drugim tygodniu treningi są poprzestawiane więc koniecznie pobierz plan treningowy (rozpiska w pdf jest do pobrania niżej).

W 3 tygodniu zaczynamy 2 ETAP (nowe treningi). Analogicznie do pierwszego etapu, zaczynamy bez obciążenia. 4 tydzień dokładamy kg i trenujemy mocniej.

3 ETAP dokładnie tak samo. W ostatnim dniu wyzwania czyli DZIEŃ 42 jest do wykonania trening z pierwszego dnia. Ma to na celu, abyś zobaczyła jaki postęp zrobiłaś i z jaką łatwością teraz wykonujesz trening od którego zaczynałaś.

Niedziela dzień wolny, a czwartek aktywny odpoczynek. 😀

Przed rozpoczęciem wyzwania, zmierz się centymetrem (ważenia nie polecam – bo najczęściej demotywuje), a na koniec porównaj swoje postępy. Jeśli masz chęć podzielenia się efektami, które uzyskałaś dzięki programowi z czytelniczkami bloga, to BARDZO zachęcam do wysłania maila ze zdjęciami przed/po (możesz zasłonić twarz). Dodatkowo podaj ilości zgubionych cm i parę zdań od siebie (2-3) np. jaki wpływ na Ciebie miał program FIT początek. Będzie to najlepsza motywacja dla innych kobiet.

Mail: paulina.targanska@gmail.com – w tytule napisz metamorfoza

 

POBIERZ plan treningowy FIT początek 2 (pdf)

Paulina Targańska, trener personalny, zdrowe jedzenie przepisy, skuteczna dieta odchudzająca, dieta bezglutenowa przepisy, fit początek w 30 dni, fit początek 2, plan treningowy

Dzisiaj zaczynamy treningiem TOTAL BODY CARDIO czyli ćwiczenia na całe ciało z elementami cardio (pot będzie spływał) 😉

Przygotuj się i koniecznie daj znać jak podobał się pierwszy trening. Powodzenia i zaczynamy FIT początek 2 – SLIM&STRONG

 

 

 

 

 

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉