FITpoczątek 2 | TBC-1 | Dzień 1-12

Drukuj
Witaj, w końcu nadszedł ten dzień i zaczynamy FIT początek 2 😀 Mam nadzieję, że jesteś równie podekscytowana jak ja.

Co mogę powiedzieć? Nadchodzi NOWA ERA 😀 Będzie ogień i to już od pierwszego dnia.

FIT początek 2 SLIM&STRONG składa się z 6 tygodni i jest podzielony na 3 ETAPY. Każdy etap to 2 tygodnie pracy. W pierwszym tygodniu każdego etapu zapoznajemy się z ćwiczeniami i wykonujemy trening bez obciążenia. W drugim tygodniu dokładamy troszkę kilogramów np. 0,5l lub 1l buteleczki wody bądź 2-3kg hantelki (proponuję maksymalnie 3 kg, ja na treningach właśnie będę używać 3 kg) i staramy się podnieść poprzeczkę czyli wykonywać każde z ćwiczeń jeszcze intensywniej. W soboty jest trening specjalny, a mianowicie BODY TEST – trening sprawdzający postępy. Na czym polega? Trening będzie wykonywany w systemie AMRAP (as many rounds as possible – maksymalna ilość rund w określonym czasie). Przykładowo mamy 10 minut i 4 ćwiczenie po określonej liczbie powtórzeń. W ciągu tych 10 minut trzeba wykonać jak największą ilość rund (oczywiście z poprawną formą wykonywania ćwiczeń). Na koniec zapisujemy uzyskany wynik. Kolejnym razem staramy się wykonać chociaż o jedno powtórzenie więcej. Na planie treningowym jest miejsce aby wpisać swój wynik.

W drugim tygodniu treningi są poprzestawiane więc koniecznie pobierz plan treningowy (rozpiska w pdf jest do pobrania niżej).

W 3 tygodniu zaczynamy 2 ETAP (nowe treningi). Analogicznie do pierwszego etapu, zaczynamy bez obciążenia. 4 tydzień dokładamy kg i trenujemy mocniej.

3 ETAP dokładnie tak samo. W ostatnim dniu wyzwania czyli DZIEŃ 42 jest do wykonania trening z pierwszego dnia. Ma to na celu, abyś zobaczyła jaki postęp zrobiłaś i z jaką łatwością teraz wykonujesz trening od którego zaczynałaś.

Niedziela dzień wolny, a czwartek aktywny odpoczynek. 😀

Przed rozpoczęciem wyzwania, zmierz się centymetrem (ważenia nie polecam – bo najczęściej demotywuje), a na koniec porównaj swoje postępy. Jeśli masz chęć podzielenia się efektami, które uzyskałaś dzięki programowi z czytelniczkami bloga, to BARDZO zachęcam do wysłania maila ze zdjęciami przed/po (możesz zasłonić twarz). Dodatkowo podaj ilości zgubionych cm i parę zdań od siebie (2-3) np. jaki wpływ na Ciebie miał program FIT początek. Będzie to najlepsza motywacja dla innych kobiet.

Mail: paulina.targanska@gmail.com – w tytule napisz metamorfoza

 

POBIERZ plan treningowy FIT początek 2 (pdf)

Paulina Targańska, trener personalny, zdrowe jedzenie przepisy, skuteczna dieta odchudzająca, dieta bezglutenowa przepisy, fit początek w 30 dni, fit początek 2, plan treningowy

Dzisiaj zaczynamy treningiem TOTAL BODY CARDIO czyli ćwiczenia na całe ciało z elementami cardio (pot będzie spływał) 😉

Przygotuj się i koniecznie daj znać jak podobał się pierwszy trening. Powodzenia i zaczynamy FIT początek 2 – SLIM&STRONG

 

 

 

 

 

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem tego planu, pełna profeska 🙂 A za ćwiczenia zabieram się zaraz po pracy, już nie mogę się doczekac 🙂

  2. Jeszcze nigdy tak szybko nie pędziłam do domu:) z pracy bo przed wyjazdem pobrałam plan treningowy i nie mogłam się doczekać ćwiczeń. Było super! jutro zaczynam z samego rana 🙂

  3. Super plan. Rzeczywiście będzie ogień i moc ??. Na razie jeszcze jestem przy planie fit początek. Ale chętnie będę kontynuować przy 2

  4. Jestem tu pierwszy raz. Czy powinnam zacząć od Fit początek 1? Gdzie znajdę rozpiskę i filmiki? Cierpię na brak kondycji będzie to na prawdę początek;) New me;)

  5. Dziękuję bardzo, ogień jak zawsze musi być 😀 a Fp2 będzie czekać i koniecznie trzeba wypróbować 😉 Pozdrawiam

  6. Witaj, jeśli dopiero zaczynasz to lepiej zacznij od pierwszej części 😉 czyli FIT początek w 30 dni, a dopiero kolejno dwójeczka 😀 Wszystkie trening znajdują się w kategorii TRENING -> FITpoczątek w 30 dni. Plan treningowy jest do pobrania przy pierwszym treningu. Linkuję do pierwszego treningu https://serwer1674535.home.pl/dev/wordpress/… i do kategorii https://serwer1674535.home.pl/dev/wordpress/…Pozdrawiam i powodzenia 😀

  7. Super 😀 i bravo, że podejmujesz się kolejnego wyzwania. Jestem mega szczęśliwa 🙂 Powodzenia, trzymam mocno kciuki i do jutra 🙂

  8. Pierwszy trening za mną mam dzień opóźnienia, ale nadrobie. Miałam kilka dni przerwy w treningach z powodów niezależnych ode mnie i ten trening mnie wykończył. Systematyczność jednak bardzo ważna. Rano zrobiłam pomiary i jak będą widoczne zmiany to podzielę się nimi ☺Pozdrawiam

  9. Poniedziałek zrobiłam w piątek 😉 Ale cóż dzisiaj zaczynam… Super, że pokazujesz zawsze dwie wersje. Niestety mam problemy z kolanami i wielu ćwiczeń poprostu nie mogę robić. A u Ciebie super.. Nie ma wymówek, bo zawsze coś można.

  10. Cieszę się☺️ bardzo mi miło że podobają się treningi i mogę dać Wam coś od siebie. Dziękuję i powodzenia życzę✊️?

  11. O jacie nie mogę 2 tydzień konczę i dzis się zalałam na maxa potem. Kobieto ale dałaś mi dzis wycisk:) A jutro sprawdzian uuuuuu sie bedzie działo:)

  12. Pierwszy dzień mam dzisiaj, ale co tam :DUwielbiam, Twoje treningi, nie ważne w jakiej kondycji jestem u Ciebie znajdę coś dla siebie 🙂 Jeśli mogę dodać tylko jedną uwagę na przyszłość, to proszę zwolnij przy rozciąganiu, bo ja za nim osobiście nie nadążam :<

  13. Bardzo mi miło? i ogromnie się cieszę, że treningi się podobają. Dziękuję bardzo za cenną wskazówkę ? na pewno poprawię się następnym razem i zwolnię przy rozciąganiu. Dzięki i pozdrawiam serdecznie ?

  14. Ooooooooooooooo jak to dobrze, że natknęłam się dzisiaj na ten trening! Lepiej późno niż wcale wrócić do świata żywych po trzech latach przerwy od fitnessu. Pot lał się strumieniem, ale cały trening z uśmiechem na twarzy. Tego było mi trzeba. Dzień pierwszy za mną ?? nie czekałam do poniedziałku, bo ileż można odkładać te zmiany ? pomiary zrobione, zdjęcia również, plan wydrukowany ? zobaczymy jakie będą efekty ??? już nie mogę się ich doczekać. Pozdrawiam serdecznie ?????

  15. Hej? witam Cię na FITpokładzie??Bardzo mi miło, że podjęłaś wyzwanie i że podobał Ci się pierwszy trening. Cieszę się że zmobilizowałam Ciebie do powrotu na matę???‍♀️ Dzięki bardzo i powodzenia życzę. Trzymam kciuki✊️? Miłego dnia

  16. Trening 12 za mną wraz z bonusem ? Zauważalnie wzmocniły się nogi i pośladki, no i ramiona. Natomiast brzuch pozostawia wiele do życzenia.Starałam się wykonywać wszystkie ćwiczenia w najtrudniejszej wersji, ale w swoim tempie ???Życzę udanego wieczoru i weekendu ???????????? a to zestaw naklejek specjalnie wybranych przez mojego piecioletniego syna dla NASZEJ Pani Trenerki, bo ćwiczy ze mną jak ma siłę.POZDRAWIAMY ???????????

  17. Ojjj… dziękuję?❤️ Bardzo mi miło☺️ Ogromnie się cieszę, że czujesz już pozytywne efekty. Brzuch też się w końcu ruszy?? Powodzenia i całusy dla Was?

  18. Wyzwanie zaliczone. Moje efekty -19.5cm w obwodach i ok 5kg lepsza kondycja i większa motywacja do ćwiczeń. Szkoda że koniec wyzwania, ale nadal będę wykonywać Twoje ćwiczenia z wybranych dni. Dziękuję bardzo za każdy dzień wspólnych ćwiczeń ?. Pozdrawiam

  19. oczywiście trening zrobiony wczoraj wieczorem.. robiło się go fajnie 😀 (pomimo testu w dzień). genialny pomysł aby na samym końcu sprawdzić się z pierwszym treningiem.. widać różnicę 😉 oczywiście zapisuję się już na 01.12…. ale do tego momentu nie zwalniam… skorzystam z pozostałych Twoich propozycji.. Pozdrawiam gorąco

  20. Rewelacja? wynik godny podziwu ? Wielkie brava?? Dziękuję za wspólne treningi i za każdy komentarz ? Powodzenia i trenujemy dalej??

  21. Bardzo się cieszę ?miło czytać, że jednak treningi dały super rezultaty. Dziękuję i oczywiście do zobaczenia??

  22. witam od jutra zaczynam – zmierzona , zdjecia zrobione przed :)i teraz do pracy – juz sie nie mogę efektów 🙂 pozdrawiam

  23. Ostatni trening z serii zaliczony. To jest zdrowy wyciskacz potu… Paulina dziękuje za 9 tygodni wspólnych cwiczeń. Niech moc bedzie z Toba:) Do zobaczenia na kolejnym treningu:)

  24. ??Gratulacje?? Dziękuje również za wspólne treningi i za rewelacyjne efekty? Miło jest czytać codziennie, że trening wykonany. Dziękuję i do zobaczenia??

  25. właśnie wycisnęłaś ze mnie pierwsze poty 🙂 -przyznaje bylo cieżko , może dla tego ,ze trzymałam sie trudnej wersji ,bylo naprawdę gorąco !!!właśnie idę pod prysznic i zaczynam szczęśliwy dzien z myślą ze zrobiłam coś dla siebie -do zobaczenia jutro 🙂

  26. REWELACJA?? wielkie brava dla Ciebie? dałaś sobie świetnie radę. Za tydzień zobaczysz że będzie dużo lepiej ??? Do zobaczenia na następnym treningu ??

  27. Witam. Jestem po fit początku. Teraz robię go drugi raz. Koleżanka namówiła mnie na zrobienie pierwszego dnia z 2. No to zrobiłam. Nawet z hantelkami ha ha. Wszystko mokre. Trening super. I teraz nie wiem. Kończyć fitpoczatek, czy dalej robić 2.

  28. oj bylo cieżko -strasznie zakwasiłam organizm ,ale musze przyznac ze ten czwartek z rozciąganiem bardzo mi pomógł i w piatek i sobota czyli dzis bylo juz lepiej . do zobaczenia w przyszłym tygodniu ??

  29. Cieszę się, że się spodobał? To już od Ciebie zależy możesz spróbować 2? jak będzie za ciężko to wrócisz do pierwszej?ale jak zaczęłaś z handelkami to spokojnie dasz sobie radę?? Super

  30. Juhuu…?? ogromnie mi miło i cieszę się bardzo, że jesteś już w 2 etapie?? Trzymam kciuki✊ i męczymy się dalej razem? Do jutra?

  31. hejka w drugim tygodniu w etapie ll poniedzialek i wtorek zaliczylam i dostalam zapalenie ucha w srodę i w czwartek zaniemogłam ,ale odrobiłam te dni w piątek -tak zrobilam trening godzinny oczywiście z bonusem na brzuch ? a w sobote zrobilam za piatek również z bonusem i zastanawiam sie czy w niedziele sobie odpuścić test czy nie ? ogolnie jest super juz widze duże postępy w moim ciele ,maż nawet zauważył ze mój brzuszek zmalał ???

  32. Hej? ogromnie się cieszę że widzisz postępy (i mąż) ? superowo? Sorki, że tak późno odpisuję, ale w weekend miałam zajęcia na uczelni i nie odpisywałam. Wielkie brava, że po chorobie tak szybko nadrobiłaś??

  33. ok. rozumiem -i teraz jeszcze dochodzi ten zwariowany ,ale fajowy okres przed swiateczny ?☃?jednak odpuściłam sobie w niedziele , ale za to porwaly mnie do cwiczen porządki domowe ??a od poniedzialku jadę już etap lll oj powiem szczerze ze bylo cieżko i jest bo dzisiejszy trening tez zaliczony !!!

  34. kochana ja juz w tym tygodniu kończę i cio mi proponujesz -mam zacząć od początku czy sa jakies inne zestawy ćwiczeń ?? powiem szczerze ze zależy mi najwięcej aby zgubić brzuch przesle ci na maila zdjecia jak wyglądałam przed i teraz moze mi cos doradzisz ale to juz po nowym roku. życze ci szczęśliwego Nowego Roku Wszystkiego Naj Naj -pozdrawiam monika

  35. Rewelka?? co dalej??? jeśli chodzi o gotowe plany treningowe to tylko (jak narazie) mam programy FIT początek i ewentualnie Adwentowy Kalendarz Treningowy. Oprócz FIT początek są również inne pojedyncze treningi (serie treningów) np “Modelowanie pośladka” lub “MAX SPALANIE”. Mam nadzieję, że sobie coś wybierzesz. Dziękuję i również życzę szczęśliwego Nowego Roku?? buziaki

  36. Zaczelam dopiero dzisiaj i jestem w szoku w jak slabej jestem kondycji ale dalam rade i pomimo splywajacego potu jestem zadowolona…doczekac sie jutra nie moge z ciekawosci jaki kolejny trening bedzie… oby dalo to jakies efekty ? dziekuje i pozdrawiam ?

  37. SUPER? bravo za pierwszy krok? i za pokonanie pierwszego treningu. FIT początek 2 to kontynuacja pierwszej części więc jak będzie za ciężko to można przejść do jedyneczki, ale jak poradziłaś sobie z 1 dniem to na pewno dasz radę z całym wyzwaniem?? Efekty na pewno będą. Dziękuję i powodzenia życzę?✊

  38. Witaj Paulino. Zaczynam FIT Początek 2. Trening był SUPER. Nie zawsze będę mogła dotrzymywać kroku, ale ćwiczyć regularnie na pewno będę 😀 Tylko z Tobą !

  39. Alo trenerko. Jestem po treningu…. ale się zziajałam ;p Wczoraj godzine skakałam na trampolinach, dzis ramion nie czuje to sie dobiłam dzisiejszym treningiem:) Dziekuje:)

  40. Witaj? BARDZO mi miło? dziękuję!!! Cieszę się, że podejmujesz wyzwanie? najważniejsze że próbujesz i się nie poddajesz. BRAVO??? Dziękuję i widzimy się na treningu??

  41. Alo, alo ?? piona ? cieszę się, że się “dobiłaś”. Ból minie, a efekty pozostaną??? również dziękuję?vi miłego dnia życzę

  42. Po 11 dniach przerwy po ukończeniu Fit1 łatwo nie było, ale dałam radę ????? Pokochałam poranki z Tobą ???❤❤❤

  43. Bravo dla Ciebie ?? po dłuższej przerwie nie jest łatwo ale dałaś radę? EXTRADziękuję bardzo?❤ a ja uwielbiam takie komentarze od rana❤ Pozdrawiam i do jutra?

  44. Super? to oznacza, że nie było oszukiwania tylko intensywna praca?? tak trzymać ?Pozdrawiam i do zobaczenia na kolejnym treningu?

  45. Alo jestem tu cały czas i ćwiczę z Tobą:) Dziś po ciężkim dniu potrzebowałam sie spocić i oczywiscie co wybrałam??? Zdrowy wyciskacz potu. Pod koniec mało mi serce nie wyskoczyło ale zrobione wsio:) DZIĘKUJE:)

  46. Hej, cieszę się bardzo? już cicho się zrobiło 😉 Wyciskacz potu najlepszy?? na poprawienie humorurównież dziękuje i miłego wieczoru??

  47. Mówisz cicho?? A ja ciągle widzę tu pełno nowych wpisów…. nie bądź taka skromna jesteś rozchwytywana. Szkoda, że nie mieszkasz bliżej Olsztyna korzystałabym z Twojej pomocy w pełnej mierze:)

  48. ? cieszę się z tego ogromnie, oby tak dalej?? ale chodziło mi bardziej o Ciebie – że tak cichutko? lubię czytać komentarze od Ciebie?? Pozdrawiam

  49. Po tygodniu choroby mogę wrócić do treningów – nie ma co tego mi brakowało 🙂 rozpoczynam nowy etap i nowe wyzwanie 🙂 pierwszy trening – pot się leje i uśmiech powrócił na twarzy – jest moc ! jest super ! 🙂 dziękuje !!

  50. Najlepsza pobudka? SUPER ?? Bardzo się cieszę, że się trening podobał? Dziękuję i miłego dnia??

  51. Płaski brzuch to głównie dieta – niestety?, natomiast mogę polecić jako dodatek trening “Płaski brzuch w 10 minut”?Najlepszym rozwiązaniem jest, aby mieć płaski brzuch to pracować na całe ciało czyli góra, dół, treningi interwałowe, siłowe oraz cardio, a ćwiczeni na brzuch traktować jako uzupełnienie i np. dodawać na koniec treningu ok 2x w tygodniu. I najważniejsze to systematyczność.Dzięki i pozdrawiam ??

  52. Hejka dzieki za odpowiedz 🙂 zaczne dodawac ten trening na plaski brzuch I bede cwiczyc tak 2-3 razy w tyg.zobaczymy jaki efekt bedzie .Pozdrowionka 😉

  53. Dziś ostatni, 42 dzień… Niecierpliwie czekam na 3-kę, a od poniedziałku pewnie spróbuję z Twoją tygodniową rozpiską, która wyświetla mi się z boku 🙂 Wsiąkłam. Ja. Ta, która przez lata zebrać się nie mogła i nawet na fitnesie zorganizowanym długo nie dała wytrwać 🙂 Cieszę się, że Cię znalazłam i po miesiącach otwartej karty w kompie na Twoim treningu w końcu wstałam i zrobiłam ten pierwszy (w styczniu) i tak już sobie w tym trwam 🙂

  54. Piąteczka✋? bravo za pokonanie FIT-2. Extra!!? Cieszę się ogromnie że jesteś, że spróbowałaś treningów ze mną i że wsiąkłaś na dłużej?? Będziemy walczyć dalej, FIT-3 juz coraz bliżej, a plan tygodniowy po FIt-2 to bardzo dobry pomysł☺️?Dziękuję i powodzenia??

  55. Dzisiaj pierwszy trening zaliczony ? Nóg nie czuję i upocilam się świnia ? ale chyba to dobrze co? Łatwo nie było wytrwalam do końca ?

  56. Trochę zmieniłam swój plan i zaczęłam SUMMER 🙂 Powiem szczerze, że nie myślałam, że to AŻ TAK da popalić 🙂

  57. Heja:) Po 2 tyg przerwy wracam:) Pierwszy dzień za mną i powiem Ci nie było tak źle. Strach to ma wielkie oczy:) Do jutra:)

  58. Hej ? super, że wróciłaś ? wypracowana forma zaraz tak nie znika?? więc dużo nie straciłaś. Powodzenia i do zobaczenia ✋

  59. Powodzenia życzę✊ a niedługo FIT-3 i nowa dawka treningów 😀 aż 60 dni!!! – baza treningowa się mocno powiększy Pozdrawiam

  60. Zaczynam od początku, ponieważ dopadła mnie choroba i Nie miałam sił. Pierwszy dzień za mną i jest dobrze 😀 Zalana potem hehehe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *