Jesienna chandra – razem ją pokonamy!!

O nie!! Tak nie może być!! Pora roku nie może rządzić naszym życiem! Przygnębienie, brak motywacji, beznadzieja, apatia, to słowa o których zapominamy i wyrzucamy z naszego życia.

Wiesz dobrze, że myśli kształtują nasze życie. Czując przygnębienie, Twoje myśli nie będą pozytywne, a wręcz destrukcyjne. A jeśli takie będą to nie będziesz przyciągać dobra do siebie. Konsekwencją jest niepowodzenie, porażka w osiąganiu celów, negatywni ludzie, negatywnej sytuacje, emocje i związki.

Im więcej kumulujesz w sobie dobra za pomocą myśli i samopoczucia, tym więcej pozytywnych wibracji doświadczasz. Myśli są jak magnes, przyciągają podobną energię. Więc jeśli jest Ci źle to musisz temu zaradzić i to szybko.

Wiem, że nie jest łatwo od razu zaprogramować się na pozytywne emocje, kiedy jest nam smutno, przykro i wszystko wydaje się do “dupy”. Jednak na sam początek trzeba się zastanowić co sprawia, że czujemy się źle. Co jest główną przyczyną złego samopoczucia? Na pewno nie możemy obwiniać jesienne dni i brzydką pogodę. Zatem co to może być?

Zaniżona samoocena, problemy w pracy, w szkole, w rodzinie, nadmiar obowiązków lub brak obowiązków, zamartwianie się o przyszłość, rozpamiętywanie przeszłości itd. Prawdopodobnie wszystko po trochu kumuluje się w całość i często definiujemy to jako jesienną chandrę. Oczywiście możemy temu zaradzić i pokonać “wroga”.

Jak wyprzeć złe emocje z głowy i zastąpić je pozytywnymi?

Przygotowałam kilka propozycji, które mi pomagają i mam nadzieję, że również Tobie pomogą w chwilach słabości.

  • autobus pozytywnej energii – co to oznacza? Ty jesteś autobusem, a pasażerowie to osoby którymi się otaczasz (rodzina/przyjaciele). Stwórz autobus pozytywnej energii czyli gromadź wokół siebie osoby z pozytywnymi wibracjami, które wierzą w Ciebie, wspierają, motywują i dzięki nimi czujesz, że dasz radę pokonać największe trudności w życiu.
  • aktywność fizyczna – jest to remedium na każde przygnębienie, nie tylko następuje przypływ endorfin (kolonia pozytywnych emocji), ale również zwiększa się samoocena, pewność siebie oraz mamy bardziej odważne i twórcze pomysły.
  • zdrowe jedzenie – na pewno snickers i fast foody nie pomogą na złe emocje, jedynie mogą je jeszcze bardziej pogłębić, a tego nie chcemy. Zdrowe jedzenie nie tylko sprawi, że będziemy czuć się lżej, pewniej i bardziej atrakcyjnie, ale przede wszystkim zniweluje złe samopoczucie (ból głowy, brzucha, wzdęcia, gazy, alergie, zgagi itp.) wywołane nie dobrym dla naszego organizmu pożywieniem.
  • wyznaczanie celu – najlepiej krótkoterminowego. W przypadku długoterminowego jest możliwość, że szybko się zniechęcimy tym jak wielki jest cel i jak dużo wysiłku potrzebujemy na jego osiągnięcie. Lepiej małymi kroczkami do celu.
  • zakupy – na większość kobiet działają jak lekarstwo. Co tu więcej pisać 🙂 nie da się ukryć, zakupy poprawiają humor.
  • odpoczynek – zagospodaruj więcej czasu dla siebie. Wiedz, że nie zbawisz świata wykonując tysiąc zadań dziennie. Idź do kina, spotkaj się z rodziną lub przyjaciółmi, poczytaj ulubioną książkę, idź na zajęcia tańca lub cokolwiek innego co Ciebie odpręża i sprawia, że zapominasz o pracy i obowiązkach.

Kiedy zastąpisz negatywne myślenie pozytywnym, zaczniesz zauważać pozytywne skutki tej zmiany.

 

POLECANE:

Ty też możesz! Być najlepszą wersją siebie

Zacznij tydzień z poniedziałkowym UŚMIECHEM

Jak zmienić swoje życie?

POKONAJ LĘK I OBAWY

 

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. Czytam ten wpis średnio dwa razy w tygodniu, żeby poprawić sobie humor i motywację do działania …. nie wiem czy to faktycznie pora roku, zła dieta czy ogólne zmęczenie a może wszystko na raz, ale rano ledwo zwlekam się z łóżka, a gdzie tu jeszcze dwójkę dzieci ogarnąć ufffffffff ?

  2. Przykro mi? na pewno to tymczasowe samopoczucie, ale mam nadzieję, że wpis chociaż troszkę Tobie pomaga? Pamiętaj, że wszystko jest w naszej głowie i jesteśmy w stanie pokonać każde przeciwności losu. Dziękuję, że jesteś? do zobaczenia?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *