Jeżyki – energetyczna przekąska okołotreningowa

Drukuj
Dzisiejsze jeżyki to moja wersja energetycznej przekąski. Składnikiem bazowym jeżyków są daktyle, które dostarczają sporej dawki energii w krótkim czasie, dlatego są świetnym rozwiązaniem na doładowanie okołotreningowe. Przed mocnymi ćwiczeniami jak znalazł.

Poniższy przepis jest bardzo (ale to bardzo) prosty, do tego szybki i oczywiście mega smaczny.

Składniki na ok 8-10 jeżyków:

  • 100 g daktyli
  • 50 g migdałów
  • szklanka ekspandowanego ziarna z prosa
  • szczypta soli (1/4 łyżeczki)

Najpierw zalewamy daktyle wrzącą wodą i pozostawiamy na ok 1 minutę (delikatnie niech rozmiękną, do lepszego blendowania). Kolejno odcedzamy daktyle od wody, dodajemy do nich migdały, sól i blendujemy na jednolitą masę z wyczuwalnymi (widocznymi) kawałkami orzechów. Kolejno dodajemy 1/2 szklanki prosa i całość mieszamy. Z wytworzonej masy formujemy kuleczki i obtaczamy je w pozostałym (1/2 szkl) ekspandowanym ziarnie prosa. Jeżyki najlepiej wychłodzić w lodówce.

Smacznego :*

 

Paulina Targańska, trener personalny, zdrowe jedzenie przepisy, skuteczna dieta odchudzająca, dieta bezglutenowa przepisy, jeżyki, kulki mocy, przekąska okołotreningowa

POLECANE

Ekspresowa zupa – krem z pora

MINI BAND COMBO #2

BMI – wskaźnik masy ciała. Czy warto się nim sugerować?

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *