MINI BAND COMBO #1 (full body)

Witaj, dzisiaj zaczynamy kolejną serię treningową MINI BAND COMBO. Jest to już drugi nowy trening w tym tygodniu. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tego co dla Ciebie przygotowałam. Tak jak nazwa wskazuje, będziemy pracowali z taśmami MINI BAND. Zobaczysz co te małe gumy potrafią zdziałać.

Jeśli jeszcze nie posiadasz taśm, to oczywiście, każde z ćwiczeń można wykonywać bez nich.

Dzisiejsze ćwiczenia nie są trudne, ale z dodatkowym obciążeniem będzie znacząco ciężej. Zatem przygotuj się i zaczynamy pierwszy trening z MINI BAND COMBO.

Lets’go :*


ROZGRZEWKA OGÓLNA
WYCISZENIE

 

  1. Przysiad – przeskok do rozkroku  X 20
  2. Podpór – kolana do klatki piersiowej X 20
  3. Sit up – stopy złączone X 20
  4. Ręce 90°C otwieramy – wyprost – otwieramy X 20
  5. Podciąganie wzdłuż tułowia (do lini barków) X 20

X 3 rundy

 


 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. U mnie też dwa treningi zaliczon…również bez taśmy , ale już niedługo będę miała , to wykonam jeszcze raz z gumą.

  2. Łuuuuu kochanienka zrobiłam z taśmami jak kazałaś ;p i padłam na twarz:) Tam gdzie kazałas tam pali i piecze:) Dziekuję za trening i do jutra:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *