MODELOWANIE POŚLADKA w 15 min | #2

Zapraszam Ciebie na drugi trening modelowanie pośladka. Dzisiaj mamy tylko 3 ćwiczenia, każde ze zmianą strony i wykonywane po minucie czasu. Mam nadzieję, że spodoba Ci się dzisiejszy zestaw na pośladek. Na pewno jutro poczujesz jego skutki. Ćwiczenia proste, ale troszkę urozmaicone aby jeszcze mocniej poczuć pracę pośladka. Różne kombinacje ćwiczeń sprawiają, że czas szybciej mija i trenuje nam się przyjemniej.

Dzisiejszy trening możesz połączyć z Płaski Brzuch w 10 minut lub wykonać po treningu z FIT początek. Dowolność duża, od Ciebie zależy jaki zestaw dzisiaj sobie stworzysz.

Powodzenia, buziaki :*

 


ROZGRZEWKA OGÓLNA
WYCISZENIE

  1. Wykrok na skos do tyłu + wspięcie na palcach + wznosy nogi do boku (P)
  2. Wykrok na skos do tyłu + wspięcie na palcach + wznosy nogi do boku (L)
  3. Klęk podparty- wznosy, kolano skos + kolano do klatki piersiowej (P)
  4. Klęk podparty- wznosy, kolano skos + kolano do klatki piersiowej (P)
  5. Leżenie na boku, nogi 90 st w stawie kolanowym – krążenia przód/tył (P)
  6. Leżenie na boku, nogi 90 st w stawie kolanowym – krążenia przód/tył (P)

 


 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *