PŁASKI BRZUCH w 10 minut | #1

Witaj w nowej serii treningowej PŁASKI BRZUCH w 10 minut. Tak jak nazwa wskazuje ćwiczenia trwają tylko 10 minut i skupiają się na mięśniach brzucha. Niektóre z treningów będą dodatkowo zawierały elementy cardio, aby spalić więcej kalorii i spowodować, że tłuszczyk z boczków będzie znikał. 😛

Ta seria jest świetnym uzupełnieniem jakiegokolwiek treningu, ale również przyda się w dni kiedy nie mamy dużo czasu. Wystarczy wykonać ogólną rozgrzewkę 8-10 minut i dodać właśnie ten trening. Mam nadzieję, że treningi przypadną Ci do gustu i zagoszczą na stałe w twoim planie treningowym.

Szczególnie polecam uzupełnić trening FITpoczątek o tę serię ćwiczeń.

Zapraszam na pierwszy trening. Powodzenia :*

PŁASKI BRZUCH w 10 minut będzie pojawiać się w piątki o 7 rano. 


 

  1. Bieg w podporze
  2. Dociskanie odcinka lędźwiowego (nogi 90°C)
  3. Crunch-spięcia (x3 pulsacyjnie)
  4. Roweryk leżąc (kolano do łokcia-zmiana co 3sec.)
  5. Dotykanie kolanem do dłoni (naprzemiennie)

x 3 rundy


 

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. Dziś za mną 3 dzień Fit30 do tego dzisiaj dołączyłam płaski brzuch w 10 min. Rewelacja wszystko czuję ale daję radę i chce coraz więcej ! Ale wiadomo wszystko z umiarem. Cieszę się, że tu trafiłam. Dziękuję za to co robisz 🙂

  2. Dzisiaj robiłam 3 dzień ćwiczeń fit i dołożyłam sobie te brzuszki. Oj ciężko było ale satysfakcja duża

  3. Super ćwiczenia , teraz czekam na 1 grudnia . Mam ochotę zamówić twoją dietę 2 wariant , tylko chcę się o niej coś dowiedzieć…

  4. Melduję wykonałam już trening , ale na dwa dni będę musiała się urwać treningi , trzeba troszkę mieszkanie ogarnąć przed świętami , ale na pewno wrócę. Dam znać…

  5. Piona? trening z rana lepszy niż kawa?☕ Sprzątanie, to też niezły trening?? więc spokojnie możesz odhaczyć dni ?? w niedziele i tak będzie odpoczywanie więc nawet – więcej zrobisz niżeli w kalendarzu ??? Pozdrawiam i udanego weekendu?

  6. mam pytannie, bo moj brzuch starsznie słaby, ile razy w tygodniu i jak długo powinnam ćwiczyć mięśnia brzucha żeby jakoś dojśc do ładu z nim?Jestem na fit początek 2 11 dzień i staram sie najmniej 4 razy w tygodniu dodatkowo ćwiczyć brzuch 🙂

  7. Powiem szczerze, że aby wzmocnić brzuch to wcale nie trzeb aż tak często ćwiczyć mięśni brzucha, ponieważ brzuch jest angażowany przy każdym ćwiczeniu 😀 Co mogłabym polecić to lepiej częściej ćwiczyć mięśnie nCORE (mięśnie głębokie brzucha) np. wszelkie ćwiczenia w podporze niżeli same typowe brzuszki.Sam trening brzucha polecam ok 2-3x w tygodniu. Więcej nie ma sensu bo można sobie więcej zrobić szkody niż pożytku. Brzuch się wzmocni w miarę upływu czasu 😀 systematyczność i czas – to podstawa?? Pozdrawiam i miłego dnia?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *