Pudding chia z melonem

Drukuj
Tak to można zaczynać dzień. 😀 Pudding chia z melonem czyli kolejna propozycja śniadania białkowo-tłuszczowego.

chia4

Składniki (1 porcja):

  • nasiona chia 6 łyżeczek
  • mleko kokosowe 100 ml
  • woda ok 3/4 szklanki
  • sól himalajska
  • cynamon
  • owoc np. melon

Wykonanie bardzo proste tylko musimy zabrać się do przyrządzania wcześniej np. wieczorem, aby nasiona napęczniały.

Do kubeczka/słoika wsypujemy 6 łyżeczek nasion chia i zalewamy mlekiem kokosowym oraz wodą (ok. 3/4 szklanki lub mniej jeżeli chcemy bardziej gęste). Dodajemy szczyptę soli, cynamonu następnie całość mieszamy i pozostawiamy w lodówce na całą noc.

Rano zamieszać całość i na wierzch wyłożyć pokrojonym w kostkę melonem.

Proste, smaczne i nie zawiera dużej ilości węglowodanów. 😉

chia

Miłego dnia 😉

BYE

 

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *