Racuchy dyniowe

Drukuj
Racuchy dyniowe lub jak to woli pankces. Dzisiaj przepis, który zaliczamy do bardzo prostych do wykonania, a zarazem smacznych. Tak jak w przypadku “dyniowego LATTE” trzeba najpierw przygotować puree dyniowe.

Składniki na 4 racuchy:

  • 4 łyżki puree dyniowego
  • 1 jajko
  • 2 łyżki mąki ryżowej
  • płaska łyżeczka cynamonu
  • szczypta kardamonu
  • szczypta ostrej papryki
  • szczypta soli
  • odrobinę wody ok 30 ml
  • do smażenia pół łyżeczki oleju kokosowego
  • dodatkowo do polania bio syrop kokosowy* 

Puree dyniowe- dynię pokroić na mniejsze kawałki oraz obrać ze skóry. Kolejno wyłożyć na blaszkę i prużyć do miękkości. U mnie ok 40-50 min w 125°C. Następnie dynię blendujemy na jednolitą masę. Takie puree można przełożyć do słoika i trzymać w lodówce. Dzięki temu mamy możliwość użycia do różnych przepisów. 

 

Paulina Targańska, trener personalny, zdrowe jedzenie przepisy, skuteczna dieta odchudzająca, dieta bezglutenowa przepisy, racuchy dyniowe, pancake dayniowe

Wszystkie składnik razem blendujemy (miksujemy) na jednolitą masę. Kolejno smażymy racuchy na oleju kokosowym (na małym ogniu i pod przykryciem).

Smacznego 🙂

Paulina Targańska, trener personalny, zdrowe jedzenie przepisy, skuteczna dieta odchudzająca, dieta bezglutenowa przepisy, racuchy dyniowe, pancake dayniowe

 

POLECANE

Co w sobie kryje DYNIA?

Dyniowe latte

Pieczona dynia z czarnuszką

 

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *