Witaj na mojej stronie, mam na imię Paulina i jestem tutaj, aby pomóc Tobie zacząć przygodę z fitnessem i odchudzaniem. Jeśli ciągle zastanawiasz się jak zacząć i potrzebujesz porad/wskazówek dotyczących zdrowego żywienia, to bardzo dobrze, że tutaj trafiłaś. Poniżej znajdują się najważniejsze linki do przydatnych artykułów, które pomogą Tobie rozpocząć podróż po ciało o jakim zawsze marzyłaś.

TRENING

Osobą początkującym zawsze zalecam rozpocząć od programu treningowego “FIT początek w 30 dni”. Jest to najlepszy program, dla każdego kto dopiero zaczyna przygodę z fitnessem. Dzięki programowi nie tylko zgubisz zbędne kilogramy, ale przede wszystkim nauczysz się podstaw i techniki w wykonywaniu ćwiczeń. Polepszysz kondycje/sprawność oraz będziesz gotowa, aby przejść na wyższy poziom.

30 dni, 6 dni w tygodniu i tylko 25 minut. Z poziomu kanapowca, wdrapiesz się na pierwsze piętro w drodze do najlepszej wersji siebie.  Po tym programie poczujesz głód możliwości jakie możesz osiągnąć. Te 30 dni to dopiero początek, ale najważniejsze jest jak zaczynasz.

Jesteś gotów na zmiany?! Zatem, zapraszam w podróż z programem “FIT początek w 30 dni”.

Jeśli jesteś tutaj pierwszy raz, to zapewne nie jesteś jeszcze członkiem FIT body Club (platforma treningowa). Przed dołączeniem jest możliwość przetestowania 10-dni z programu “FIT początek w 30 dni” za darmo.

Kliknij w  “Przetestuj trening – za darmo”

Jeśli treningi ze mną przypadną Tobie do gustu to serdecznie zapraszam do dołączenia i trenowania ze mną na co dzień w FIT body Club.

ZDROWE ŻYWIENIE / WSKAZÓWKI

Poniżej zamieściłam linki do ciekawych artykułów, które pomogą Ci rozpocząć przygodę ze zdrowym odżywianiem.

  1. Pierwsze kroki w odchudzaniu – czyli od czego zacząć?
  2. Podstawy zdrowego odżywiania + przykładowy jadłospis 
  3. Jak zdrowo się odchudzać? | 10 wskazówek
  4. Dlaczego nie mogę schudnąć?
  5. 5 produktów, których unikaj jak ognia!
  6. Polecane książki o odchudzaniu (zdrowym odżywianiu)
  7. Zdrowe słodycze – po które możemy sięgnąć
  8. Naturalne spalacze tłuszczu – 7 produktów
  9. Szkodliwe TŁUSZCZE, których należy unikać!

Moje dzienniczki żywieniowe:

  1. Mój dzienniczek żywieniowy #1 (3 styczeń)
  2. Dzienniczek żywieniowy 3-dni (6-8 styczeń)
  3. Dzienniczek żywieniowy 16-22.01.2017
  4. Mój dzienniczek żywieniowy 15-16.06.2017
  5. Mój dzienniczek żywieniowy 13-14.11.2017

Powodzenia życzę i trzymam za Ciebie kciuki.