SUMMER trening #18

Witaj serdecznie na treningu SUMMER trening #18. Lato w pełni, słońce ostatnio mocno przygrzewa, ale pomimo tego nie dajemy się. Wiem, że jest ciężko ćwiczyć w takich temperaturach, natomiast parę minut to na pewno dasz radę. Trening trwa ok. 18 minut i oczywiście angażuje nogi, pośladki oraz brzuch. Jestem pewna, że będziesz  zadowolona i wymęczona.

Dzisiejszy trening to 3 rundy, każda z nich składa się z 2 ćwiczeń, powtórzonych 3 razy. Pamiętaj, aby przed treningiem wykonać krótką rozgrzewkę.

Powodzenia, trzymam kciuki :*

 


ROZGRZEWKA OGÓLNA
WYCISZENIE

 

I RUNDA

  1. Przeskoki scyzoryk (x4) / przeskok 90° do sumo squat
  2. Plank Jacks – szerokie przeskoki w podporze + wspinaczka górska na jednej nodze

II RUNDA

  1. Leżenie na brzuch/ niski wykrok/ klaśnięcie pod kolanem – naprzemiennie
  2. V-ups – nogi szeroko

III RUNDA

  1. Podpór / przeskok do klęku (kolana uniesiona) / podpór / przeskok nogi wyprostowane do przodu
  2. Sumo squat pulsacyjnie x3 / przeskok 90°

+ BONUS

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *