Trening SLIDER #1 | trening ze skarpetkami

Drukuj

Zapraszam na pierwszy trening slider.

Ten rodzaj treningu ma na celu suwanie się po powierzchni podłogi za pomocą skarpet/ręczników/ścierek/dysków cd/talerzy czy specjalnych dysków przeznaczonych to takiego rodzaju treningu. Ćwiczenia pozornie łatwe, ale są nie lada wyzwaniem, sami się o tym przekonacie. W każdej pozycji musimy zaangażować i napiąć całe ciało więc pracujemy nad stabilizacją oraz mięśniami CORE. Pomimo, że trening jest wprowadzający to nie jest przeznaczony dla zupełnie początkujących osób. Musimy mieć podstawy treningowe oraz chociaż trochę wypracowane mięśnie stabilizujące aby nie nabawić się niepotrzebnych kontuzji.

Dzisiaj będziemy wykonywać 5 ćwiczeń w 2 rundach na czas. Mój wynik to 12 minut i 20 sekund, postaraj się dorównać mi tempa lub w tym samym czasie wykonaj mniej lub więcej powtórzeń.

Przygotuj się, wykonaj rozgrzewkę i do boju 😉

https://www.youtube.com/watch?v=Zbg3ynakmfE

  1. Mountains Sliders (wspinaczka górska) x 20
  2. Backward Lunge to Plank (wykrok do tyłu z przejście do podporu) x 10
  3. Plank Twist to Open Chest (podpór z twistem z otwarciem klatki piersiowej) x 20
  4. 1- Hand Front and Side Push Up alt. (damska pompka – ręka do przodu i do boku) x 10
  5. Single leg slide to hand (x2) to front knee tuck (stopa na bok do dłoni (x2) kolana to klatki piersiowej) x 10

2 rundy na czas

Pozdrawiam, bye 🙂

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *