TRENING WYZWANIE- 100 POMPEK

Drukuj

100 POMPEK NA CZAS

Dzisiaj mam dla was malutkie, a może nawet i duże wyzwanie. Jest to trening w którym będziemy wykonywać, aż 100 pompek czyli 10 rodzajów pompek po 10 powtórzeń.

Nie jest to łatwy trening, ale warty wypróbowania. Jeśli nie potrafisz wykonywać standardowej pompki to mam dla Ciebie opcję łatwiejszą. Na filmiku wykonuję trudniejszą wersję, natomiast łatwiejsza pojawia się w prawym, górnym rogu. Więc, nie przyjmuję żadnych wymówek 😉

Najlepiej spisz sobie ćwiczenia i wykonaj z ulubioną muzyką, a wynik zanotuj na kartce. Za jakiś czas, powtórz trening i postaraj się wykonać go z lepszym czasem. Jest to najlepsza opcja do sprawdzania swoich postępów.

Przygotuj się, wykonaj rozgrzewkę i zaczynamy 😉

https://www.youtube.com/watch?v=c0LG06wkvww

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. Dzięki bardzo☺️❤️ Bardzo się cieszę że spróbowałaś wyzwania. I wielkie BRAVA dla Ciebie? bo dałaś radę?? super

  2. Ojej myślałam że , dam radę łatwiejszej wersji , że wytrwam do końca , niestety poległam. Ale Ciebie podziwiam…

  3. ?dzięki ☝️ALE powiem że kiedyś zaczynałam od 0 pompek? – więc wszystko jest do wypracowania?? zobaczysz, że następnym razem bedzie lepiej????

  4. Dobrze że narazie? zatem pracujemy nad poprawą siły górnych partii mięśniowych?? i obiecuje? że niedługo zrobisz całość?? Piona✋??

  5. to jest pierwszy trening który komentuje nawet nie mogąc ruszyć się z podłogi… najprościej mówiąc leże!!! ale jest ogień 😀 .. oczywiście wersja łatwiejsza mnie wykończyła.. strach pomyśleć co by było po trudniejszej ?… Pozdrawiam GORĄCO

  6. ??jest moc? Jestem pod wrażeniem i bravo że spróbowałaś bo nawet „łatwiejsza” wersja nie należy do prostego treningu❤️?Dziękuję?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *