Wasze życzenia na 2018 rok

Nowy rok już za parę chwil, a z nim nowe pomysły, projekty i treningi. Głównym moim celem na 2018 rok, to zapewnienie Wam stałego dopływu do nowych treningów i programów treningowych (dla wszystkich poziomów zaawansowania). Chciałabym, abyście nie miały kłopotu jaki trening danego dnia wykonać i aby nuda nie zawitała do waszego treningu.

Rok 2018 jest dla mojego bloga i dla mnie bardzo przełomowy. Jeśli wszystko mi się uda, to zmiana będzie ogromna, ale będzie to zmiana tylko na lepsze. Mam nadzieję, że zrozumiecie mój wybór. Dołożę wszelki starań, aby ta strona była najlepszym miejscem wspólnego trenowania i wzajemnego wsparcia. Wszystko w jednym miejscu, różnorodny dobór treningów, programów treningowych, plan treningowy na każdy tydzień przez cały rok i dostęp tylko dla “klubowiczów”.

W związku z tym, jestem bardzo ciekawa jakie treningi Wam się najbardziej podobają i jakie treningi byście chciały (dowolność ogromna). Piszcie w komentarzu co do głowy Wam przyjdzie, a ja postaram się w roku 2018 spełnić wasze życzenia. Nie związane z treningiem też piszcie.

Może chcecie ćwiczenia na daną partię mięśniową lub z jakimś specjalnym sprzętem?

Wolicie pojedyncze treningi czy całe programy treningowe?

Treningi cardio, wzmacniające czy może więcej rozciągania lub jeszcze innej formy ruchu?

Jakie przepisy lubicie najbardziej lub jakie byście chciały widzieć na blogu?

Napiszcie również czy lubicie jak muzyka jest w tle czy preferujecie bez muzyki.

Czekam na komentarze i Wasze sugestie.

POLECANE

 

Jak przywrócić równowagę po świątecznym obżarstwie?

Treningowy Kalendarz Adwentowy – wszystkie dni

Chleb chłopski

 

Udostępnij i zostaw łapkę 😉

Komentarze

  1. Jeśli o mnie chodzi to chyba wolę plany treningowe. Z góry wiadomo co i jak i ile czasu będę potrzebować. Kiedyś lubiłam tak z dnia na dzień, ale teraz wolę zaplanowane, zwłaszcza przy dwójce małych dzieci ? a jedzonko różne, bo zawsze można sobie coś tam skomponować ?❤ muzyka w tle też może być ?

  2. Dziękuję za komentarz? na pewno będzie więcej planów treningowych lub nawet dodatkowo (na stałe) harmonogram treningowy na cały tydzień. Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku??

  3. Tabata, HIT,Areobox, Combo, interwały, turbo z wykorzystaniem obciążenia : np. hantle, step, kettle, piłka lekarska. 😉 muzyka jak najbardziej . Pozdrawiam , dużo radości w Nowym Roku 😉

  4. Wolę gotowe plany treningowe ,a najbardziej przydały by się na górne partie ciała i brzuch jak dla mnie…. POZDRAWIAM !!!

  5. To świetnie. Póki co zabieram się za trening adwentowy÷ bo z różnych przyczyn sporo opuściłam ? Również wszystkiego dobrego w Nowym Roku ? jeszcze więcej pozytywnej energii, wiary w siebie i wytrwałości w urzeczywistnieniu założonych celów

  6. Dziękuję? będzie więcej takich planów treningowych? również pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku???

  7. Paulina jak na razie to co przedstawiasz tu na blogu jest dla mnie ok. Planowane treningi ok. Każdego dnia trenowanie innej partii ciała ok. Wszystkiego po trochu i dla tych co już maja krzepę i dla tych co zaczynają. Muzyki nie słyszę bo z reguły ćwiczę wieczorami jak mój synek śpi i nie mogę nastawiać głośno lapka. Czyli nie ma dla mnie ona większego znaczenia 🙂 Ogólnie jestem z Ciebie bardzo zadowolona:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *